ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ Ταξιδευτές

2018-06-15

Σύντομη Ξενάγηση στην πολιτεία των ονείρων... Reportage Ζώης Τριανταφύλλου Σφακιανάκης

Με το χαμόγελο στα χείλη και το πολυπόθητο εισιτήριο ανά χείρας , σαν έτοιμοι από καιρό , με μουσικές εξαίσιες με φωνές, ξεκινούν το ταξίδι για το όνειρο ! 

Οι σπουδαστές της Ανώτερης Δραματικής σχολής ΙΑΣΜΟΣ έδωσαν στις 14 Ιουνίου 2018 μία μουσική παράσταση στο Θέατρο Πειραιώς 131. 

Με αφορμή την πρεμιέρα της ιστορικής μουσικοθεατρικής παράστασης " ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ" που ανέβηκε στο θέατρο Μετροπόλιταν στις 14/6/1962.

Τα τραγούδια ερμήνευσαν υπέροχα οι Νέοι ηθοποιοί : Κωνσταντίνος Λίτσικας, Κωνσταντίνα Δημητρίου, Μαρία Παπαδοπούλου, Αργύρης Αργυρίδης, Μαρίνα Κοσμά, Γιάννης Ναβραζίδης, Αναστασία Τζελέπη, Χαρά Νικολάου, Αλεξάνδρα Θωμά, και Δανάη Σταματοπούλου.

Τραγούδι - Διδασκαλία - Σκηνοθεσία 

 ΧΑΡΑ ΚΕΦΑΛΑ  

Η παράσταση έγινε στα πλαίσια του μαθήματος - μεθόδου The right to sing method by Hara Kefala.

Η μακρόχρονη διδακτική της εμπειρία, αναδεικνύουν το προσωπικό υλικό κάθε υποψηφίου ερμηνευτή που θέλει να ανακαλύψει και να καλλιεργήσει τις φωνητικές του δυνατότητες.

Στόχος της μεθόδου, είναι η εξερεύνηση της ίδιας της φωνής και η ενεργοποίηση των φωνητικών μηχανισμών των υποψηφίων ερμηνευτών. Καμία υγιής φωνή δεν μπορεί να είναι «κακή», αντιθέτως, κρύβει πάντα απεριόριστες δυνατότητες που περιμένουν να εξερευνηθούν και να απελευθερωθούν.

Η μέθοδός, δομείται σε δύο αλληλένδετους- άξονες:

Α. Τεχνική Ενδυνάμωσης-Εναρμόνισης Αναπνοής-Φωνής-Κίνησης
Έχει σαν στόχο, την βέλτιστη ενεργοποίηση της σωματικής κατάστασης του υποψήφιου ερμηνευτή και εστιάζει μέσω επιλεγμένων ασκήσεων στις εξής διαδικασίες:

1) Ενεργοποίηση του σώματος και ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων.
2) Εκγύμναση του διαφράγματος.
3) Ασκήσεις αναπνοής με στόχο τον καλύτερο έλεγχο της ροής της εκπνοής μουσικής φράσης.
4) Σύνεση διαφραγματικής στήριξης με σωματική κίνηση και τραγούδι.
5) Διαδικασία χαλάρωσης.

Β. Φωνητική
Σειρά εξειδικευμένων ασκήσεων που σκοπό έχουν:
1) Βελτίωση διαφραγματικής στήριξης και έλεγχο αναπνοής.
2) Φωνητική τοποθέτηση
3) Ευελιξία φωνής
4) Αύξηση και ομογενοποίηση της φωνητικής έκτασης
5) Ενδυνάμωση έντασης της φωνής
6) Ανάδειξη προσωπικής χροιάς ερμηνευτή
7)Τεχνικές ερμηνείας ανάλογα με το είδος τραγουδιού και διαμόρφωση ρεπερτορίου.

Η κατάκτηση της μεθόδου, προσφέρει την ερμηνευτική αρτιότητα που θα πρέπει να χαρακτηρίζει κάθε σύγχρονο επαγγελματία ηθοποιό- τραγουδιστή.

Περισσότερες Φωτογραφίες

Την παράσταση ακολούθησε δρώμενο με Κίνηση - χορό από την Φρόσω Κόρρου και Υποκριτική από τον Βασίλη Μαυρογεωργίου και σπουδαστές στης σχολής. 

Οι συντελεστές Ευχαριστούν τον Διευθυντή της σχολής κύριο Σταύρο Δελλή για την απεριόριστη υποστήριξη , την Αποστολία Λάμια, τον Αλέξανδρο Μούντι, Κυριάκο Πασχαλίδη , Σταυρούλα Βαχαβιώλου, τον Ηχολήπτη Αλέξανδρο Μπαιραμίδη τον φωτιστή Βλάσση Θεοδωρίδη.

Στο πιάνο συνόδεψε τους ηθοποιούς ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΝΑΤΟΣ

Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε για την ενημέρωση σας

e-la-theatro.gr

Υπερήφανος χορηγός επικοινωνίας

Για το e-la-theatro στο Facebook πατήστε  ΕΔΩ   

Ζώης Τριανταφύλλου Σφακιανάκης

Θεατρικός Συντάκτης

Κανένας δε γεννιέται με Manual οδηγίες χρήσεως. Ο άνθρωπος δημιουργείται μέρα με την μέρα . Όταν στις εργοστασιακές μου ρυθμίσεις προστέθηκε το Θέατρο και η Ψυχολογία άρχισα να λειτουργώ ως καθρέφτης . Αγαπώ την μοναδικότητα του ανθρώπου και το πάθος του για ζωή. Από τον Θέσπι και τον πρώτο υποκριτή, το μαγικό <ΑΝ> του Στανισλάφσκι και μέχρι τις μέρες μας ...το θέατρο εξελίσσεται παράλληλα με τον άνθρωπο .

Κι αυτός ο άνθρωπος είσαι ΕΣΥ

Δημοφιλέστερα στο e-latheatro.gr